BEHÖVER KATRIN GÖRA DET?

Behöver Katrin ragga läsare till Maggans Myshelg? Varför lägger hon annars ut det på sin blogg o säger att hon vill inte mysa med sina läsare som Maggan vill? Hysterin kring Maggan har visserligen lagt sig mycket, sen de andra bloggträffarna, men säljer det verkligen så dåligt?
Maggans läsare har ju minskat enormt till skillnad från Katrins och det är klart att det visar sig på träffen? Å andra sidan tror jag att det nog är sista bloggträffen hon har?
Filip som tidigare inte velat visa sig i media med Maggan ,verkar att ha ändrat uppfattning? Detta måste ju kännas skönt för Maggan att hon slipper hålla honom hemlig?

Sedan tror jag nog att Katrins läsare oxå minskar med tiden? Jag har en längre tid hyllat henne, men inte när hon idiotförklarar sina läsare? Då har hon gått för långt! Egentligen är det pinsamt att dessa B och C kändisar skall behöva blogga för pengarnas skull? Men det är klart, något måste de göra för att människor skall veta att de finns?
Men för Maggans skull hoppas jag att det går ihop sig med myshelgen? För det ligger en massa jäkla arbete bakom? Fast hon har ju två vapenbröder som ställer upp i vått och torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0