ÄNTLIGEN BORTPLOCKAT.........

Jag tänker på de jävligt korkade kommentarer som vände sig till Hannah Graafs barn, på Maggans blogg! Där går väl för helvete gränsen i varje fall? Inte går man in och kommenterar om systerns barn? Där borde Maggan vara mycket mer observant. Men det är klart, hon tänker väl mest på vad de kommenterar om henne själv? Inte fan kan man vara så ego-trippad?
Man kan avläsa mycket av kommentarerna på bloggar. Där finns fortfarande en del som smörar för henne och smörar så in i helvete? Men sen har det oxå lyckats smita in några som man tydligt kan märka, inte gillar henne och det är sånt man som bloggare får ta?
Det verkar oxå som om läsarna äntligen förstått att hon dejtar Filip Larsson.  Vad jag  i min vildaste fantasi inte kan förstå är: ÄNTLIGEN har hon hittat en man, en man som tydligen har gott om pengar och dessa tu är ute på semester? VARFÖR i helvete kan hon inte skippa bloggen då? Om man nu är så kär som hon säger att hon är och de är barnfria? Stackars Filip säger jag som får köra runt runt så Maggan får täckning på mobilen, så hon kan blogga? Kanske inte precis vad han förväntat sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0