BELLA, TYRA, PAOVV o HUGO ROSAS............

Bloggtorka råder, tyst det är på bloggen............
men här kommer några saker ni bör veta kanske?

Blondinbella har skrivit en bok som heter Egoboost. Det är en överlevnadsguide för unga tjejer. Boken släpps den 4 augusti. Lycka till säger jag!

Bloggvärlden spekulerar i om Tyra Sjöstedt har opererat in sillisar. Men hon fortsätter att neka och påstår att det antagligen beror på p-piller, viktuppgång, eller t.om. att brösten växt av sig själv??? Många bortförklaringar finns det tydligen?
Men hon förnekar INTE att hon öppnat en vvebshop, som hon döpt till det ovanliga namnet "Style by Tyra", där hon säljer smycken och låtsastatueringar.

Sist men inte minst! Paovv och Hugo har spelat i en skiva som kommer att släppas snart. Det är en cover, men de vill inte avslöja vilken låt det är. Det spekuleras för fullt om det är Kissies låt "Succes". Då tror jag att jag smäller av? Kan de då sjunga tillika är det ännu bättre! Ha,ha,ha,ha.......

Nu skall jag ge mig iväg. Mot Båstad och Diggiloo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0