BONDE-SÖKER-FRU-ROGER!

Jag tycker att det är för jävligt att media skall skriva om denna stackars man titt som tätt. Helt klart är ju att han lever i en fantasivärld och har svårt för att skilja på vad som är sant eller inbillning?
Han är ju en sån person som antagligen tror att de är ihop, bara för att de pratar på telefon? Detta utnyttjar då media, framförallt Hänt Extra, som säkert tycker att det är kul?
Roger träffade ju Camilla i programmet, men vet fortfarande inte varför det blev slut? Nu har han väl berättat för Hänt Extra att han har en ung barnsköterska på gång och de säger berätta alla detaljer för fan!

Roger svarar:" Vi har inte hunnit träffas ännu, men det är på gång....

Ola Lagerström på HE:" Har ni inte planerat dejt ganska länge?

Roger:"Jo men det har alltid kommit något i vägen. Nu skall vi i varje fall ses. Vi har inte spikat något datum men
det blir inom kort.

Ola Lagerström:" Vilken känd brud liknar din nya dejt utseendemässigt?

Roger: "Det vet jag inte för jag har inte sett någon bild på henne."

Så fortsätter frågorna och den här Ola Lagerström verkar att gilla att driva med  folk? Jag tycker att det är för jävligt att de inte kan hitta något vettigt att skriva om, istället för att driva med en stackare, som säkert har en enda stor dröm? Att få en kvinna! Men ni tycker det är kul? Fy fan alltså, ni borde skämmas och speciellt Ola som ställde de djävulskt dumma frågorna! Man håller på att spy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0