BRÖLLOP I REPRIS?

På lördag gifter Linda Rosing sig med sin Peter och t.om. strumpebandet är sponsrat. Jag tycker att det stiger folk åt huvudet totalt Att gifta sig när de inte har pengar? Och inte vilket bröllop som helst alltså? Det skall vara storstilat och flott. Fy fan det säger jag, de har väl råd att betala en brudklänning till lilla Linda, eller? Nu har hon ju gått ner massor i vikt, så den tyglappen kan väl inte vara så dyr?
Jag har en konstig känsla när det gäller dessa bröllop? Blir man mera lycklig av att inte betala det själv? Nej det tror jag inte, snarare tvärtom. Å det lär väl tiden få utvisa?
Maggan Graaf o Magnus Hedman sålde sitt bröllop och det vet väl alla hur det slutade? Alldeles rätt, i tingsrätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0