ENSAM-MAMMA-HELENA.

Jag fick ett mail om att ensam-mamma-Helena känner sig trakasserad och påstår att folk säger att hon är lik Linda Rosing?
De senaste veckorna, då hon haft en hårförlängning i håret, har hon fått massor av nedsättande blickar från unga tjejer. Detta förvånar mig inte alls, för ALLA klär inte i långt hår och en av de som inte gör det är du. På vissa ser det så billigt ut så det är säkert därför de unga tjejerna  tittar? Så inte alls som du tror, att det är "en nål i ögat" på dem? För vill man ha tempelhår så kan vem som helst skaffa det?

Men jag vill ta upp tråden igen med Linda Rosing? Utseendemässigt kan det då inte vara, för Linda är ju jättesöt. Men eftersom att de tycker att du hade passat med Fadde så beror det säkert på ert sätt. Fast Linda har ju blivit en helt ny person och fruktansvärt snygg. Eller som Linda var förut? Inte fan vet jag, men tycker du själv att du är sexig så är ju det helt OK.

Folk retar sig även på att du är solbränd? Säger att du är solskadad? Men helt seriöst, så borde din hy inte vara så skrynklig vid 38 års ålder. Vem vet du kanske får ärva tronen som "den nya Rosing" för enligt papper finns hon inte mer? Men då får du oxå vara beredd att ta en massa skit som Linda har fått gjort. Kanske inte så kul, men är det värt det? Det avgör du själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0