IDOL-TOVE=TOVE STYRKE

Är det någon mer än jag som tycker att det varit tyst om den här lilla/stora tjejen? Hon kom 3:a i Idol men vill inte nu förknippas med programmet, vilket hon gör alldeles rätt i. Hon följer Amanda Jensens fotspår och vill inte blanda in Idol. Förresten fick Amanda skit för det av Peter Jidhe, när hon inte kom till avslutningsprogrammet? Men jag gillar de som går sina egna vägar, det bevisar att de har bra självförtroende.

Tove fick genast (när det visade sig att hon blev 3:a) skivkontrakt med ett av världens största skivbolag, Sony Music.
Snart kommer debutplattan, en electro-pop-platta med Toves heta stämma och kaxiga låttexter.

"Nu är det jag och mina låtar mot världen. Om de inte tycker om det så klarar vi oss själva": säger hon.
Tove står med båda fötterna på jorden och visst fan kommer det att gå bra? Alla gånger!
Lycka till med releasen, för du må tro att jag röstade mycket på dig i det där programmet som vi glömmer!

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-28 @ 18:55:38
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0