KAOSET.......

I gårdagens kvällstidningar svarade Måns Zelmerlöw på frågar angående Allsång och Allsång på Skansen. Han svarade att han gärna hade ställt upp att leda detta och att han hade fått frågan.

Jag misstror inte honom ett dugg, utan tror absolut det är sant. MEN på SVT. blev det ju rena kaoset? DET skulle antagligen inte kommit ut nu mitt i årets Allsång, men varför skall det hymlas så mycket? Idag står det att läsa att hans uttalande skakar kanalen och att de nu sluter upp bakom Lundin? Fan vore det väl annars för denna säsongen är det Anders som är ledaren.

Men nåsta år då? Visst stortrivs Lundin med detta jobbet och har inga planer på att sluta?

Men ändå öppnar de för en ny ersättare till nästa år. Fy fan vilken "kohandel" det är och de skyller på varandra? Ingen vågar stå  upp och säga hur det ligger till? Det är stor synd och skam att ingen vågar säga som det är, utan nu håller de som bäst på med att förhöra sig om vem som sagt så till Måns?

För egen del struntar jag i om Lundin är kvar, för han är ju så fjantig. Ibland kan man faktiskt ifrågasätta om han är nykter? Så jag hoppas att Måns kommer till att ta över.
Anders Lundin verkar så "nällad" efter de unga tjejerna i publiken. Hans tid är förbi. I varje fall i detta program. Han kan kanske vara side-kick till Ernst Kirchsteiger i något av hans program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0