KATRIN SKÄMS.

Katrin har ändrat åsikt: -Jag skäms, men ammar på stan"-. Förr tyckte Katrin det var äckligt med ammande mammor. Nu berättar hon hur nyfödde Ringo har fått henne att ändra åsikt. Katrin och Bingo har blivit precis de föräldrar som de förut skrattade åt.
Men visst har Katrin blivit annorlunda? Hon fullkomligt strålar så vacker hon är! Bloggen har fått fler och fler läsare, detta mycket för att hon är så rak och säger vad hon tycker.
Katrin kommenterar sina tidigare uttalanden:

DÅ. "Jag kommer att banta, operera brösten och fettsuga mig efter förlossningen om jag inte får tillbaka min gamla kropp"

NU:"Självfallet kommer jag att banta. Operera mig kommer jag att göra om mina bröst är två äckliga spenar när jag ammat klart".

DÅ."Hatar ouppfostrade barn"

NU. "Det tycker hon fortfarande" och det håller jag med henne om absolut. Finns det något värre än barn som slänger sig över mat eller kakor innan de vuxna tagit? Nej det finns det inte! Sedan skall barn ha respekt för sina föräldrar och detta är det dåligt med idagens barnuppfostran.

Katrin kommer även att dricka champagne och bli lite smålullig. Man skall ju trots allt leva fast man blivit mamma.  Hon tycker att det var en perfekt ålder för henne att skaffa barn vid 32 års ålder. Jag känner ett lugn och en trygghet och har stabil ekonomi.
Faan vad Katrin har vuxit i mina ögon! Hon är så gullig, nästan lika gullig som sin son Ringo. Hans namn kommer förmodligen  att bli  Ringo Z (Zytomierska) Rimér. Kanon bra att bryta av med Z .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0