KATRIN,DU ÄR SKITCOOL!

Eftersom jag har feber så har jag bara sk.ögnat genom bloggarna och inte någon var speciell direkt. Men då gick jag in på Katrin Zytomierskas blogg och fick världens gapflabb! Alltså hon är speciell! Det är som om hon knäpper med fingrarna och sedan far fingrarna över tangenterna. Bara överskriften "Yes, jag har hittat fittan!" sa mig att läs vidare så får du dig ett gott skratt! Å mycket riktigt det fick jag.

Det handlade om tvättstugan och en kvinna där som hade andra synpunkter än Katrin. Att jag skrattade så var för att jag själv varit i samma situation. Men där kom kvinnans man upp till mig i lägenheten och hotade mig, för att jag skällt ut hans fru? Men jag skällde ut honom oxå och bad honom fara åt helvete. Vissa personer tror att de har ensamrätt till denna jävla tvättstuga? Men då får man plocka ner dem på jorden igen.

Nu medan jag skriver om Katrin, så måste jag säga att Ringo är ju jättegullig. Han är så lik dig Katrin och sen du blev gravid har du bara blivit snyggare o snyggare! Vare sig du bantar eller ej så lyser det runt dig! Många tror att attraktionen till män försvinner när man fått barn? Men ack vad fel de har. Du har verkligen vuxit som människa sen du bev mamma. Du är så jäkla vacker Katrin och Bingo kan skatta sig lycklig att han har dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0