KATRINS BLOGG

blir bara bättre och bättre. Hon har fått en hel del nya läsare sen hon blev mamma o man kan verkligen känna hur ödmjuk hon har blivit? D tillsammans med att hon vågar säga ifrån ordentligt om det är något hon inte gillar gör den underbar att läsa. Vill säga att hon kan detta med att blogga och enligt mig är hon den som gör det bäst. Men man får inte glömma Alex Schulman. Jag saknar hans blogg jätte mycket och hoppas verkligen att han snart startar en ny.

Katrin bjuder verkligen på sig själv och det är inget fejk på henne, utan hon är som hon är. Många känner igen sig i henne som nu när hon är hon är mullig efter graviditeten? Hon har en bra självkänsla och det smittar av sig på hennes läsare. Jag tycker att hon har vuxit enormt sen hon fick Ringo.








< a href="http://www.blogloving.com/blog/1830449/catallonia? claim=wwqhvz 667ss">
Följ min blogg med blogloving</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0