VARFÖR HACKAS D PÅ BB?

Det verkar vara inne nu att hacka på Blondinbella? Egentligen var det nog Bloggkommentatorerna som först tog upp det? Blondinbella har ju blivit så snygg? Bara på 1 år har hon förändrats avsevärt?
Jag håller till fullo med att hon blivit fruktansvärt snygg och fräsch, men har hon opererat sig? Därom tvistar de lärde. En av kommentarerna på hennes blogg var: " Trycker du alltid brösten mot personen du fotograferas med?"
Kanske inte ordagrant men något liknande stod det. Tjejen är perfekt för ett foto på en svensk sommar!
 Det kan ju möjligtvis inte vara så att hon blivit av med det sk.tonårsfläsket eller?

Och OM IFALL ATT hon nu skulle gjort något vid sitt utseende, så är det väl ingen som skall döma henne för det? Jag tycker hon har all rätt att göra som hon vill, oavsett vad hon yttrat tidigare? Det pratas om den berömda posen? Det vet väl alla om, fråga t.ex. systrarna Graaf? De fotas nästan huvudsakligen med samma sida? Jag håller fullständigt med Blondinbella i hennes svar till kommentaren, att hon inte blev förvånad över att det var en Emma och inte en Emil som skrivit den? Följaktligen håller jag med hennes fortsatta svar oxå. Tjejer är avundsjuka på varandra och detta har jag tagit upp tidigare. De tål inte att se någon lyckas, trots att personen jobbat oerhört mycket för det?
Detta har alltid varit så och det kommer förmodligen alltid att vara så, tyvärr! Jag har tidigare berättat hur chockade tjejer blivit, om jag berömt deras frisyr eller klädesplagg. Skall tala om att om jag sett något snyggt el.fräsigt, skäms jag inte för att gå fram till personen i fråga och undra var det är köpt? Kanske lite lustigt, men sån är jag och det bjuder jag på!

Därför tycker jag att alla tjejer/kvinnor skall stå upp för varandra och framförallt stötta varandra. Detta behövs i dagens Sverige! Har Blondinbella fixat något, så är hon väl värd det tycker jag, dvs om hon nu gjort det?

Tycker ni jag ger dubbla budskap? Nej, nej, nej! De personer jag skriver om, har jag inget otalt med eller tycker illa om på något vis! Det är deras åsikter och handlingar jag skriver om. Sedan skall jag villigt erkänna att jag ogillar alla dessa tror-jag-e-känd-dokusåpare som pluppar upp. De kommer att ta över Sverige och invandrarna kommer att vara en minioritet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0