YES, YES, YES

Måste gratulera Bloggfamiljen till den nya barnbutiken på nätet och detta är inget smöreri, om ni tror det. Sidan heter Saydada.se och milda matilda vilka fina saker! Alltså så gulliga små skor bl.a. som Andy Tracks, små tofflor STAR, och skitgulliga och praktiska Ballerina gummistövlar. Där kommer jag absolut att handla för priserna var humana, inte dyrare än på något annat ställe och framförallt så finns de inte på varenda unge i stan.

Mer skulle det komma in, så jag är full av förväntan! Ni måste bara gå in och kika där.

Kanske jag skall börja vara vänlig när jag skriver, eller vad tycker ni? Ibland känner jag för det!

Nu tycker jag i varje fall att Hannah och Peter skall unna sig lite skumpa och skåla för sitt relativt
nya projekt! Men va f-n, det skall vara en skåning till det! Jag höjer bägaren och säger GRATTIS o SKÅÅÅÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0