YOU DID IT AGAIN, MAGGAN!

Som jag tidigare skrivit om har ju Maggan Graaf och hennes loverboy varit ute på semester och då bl.a. på Gotland. (där även undertecknad såg dem).

Men jag måste ge Maggan ett gott råd, eftersom hon inte tål att ta kommentarer och har ännu en gång skrivit ut namnet på en som kommenterat. SLUTA BLOGGA MIN VÄN, för när du bara tål att höra hur vacker o duktig du är och ingenting annat, då skall man inte ha en blogg. Det är en sak man måste räkna med att folk ifrågasätter dina val av män? Men då tar det "hus i helvete"! För ingen, INGEN får ifrågasätta henne!

Utan Maggan betalde själv sin Gotlandsresa, hon delade notan med killarna. En dag tog hon hela lunchnotan för 10 pers. killar och på kvällen var det en annans tur?
Tycker du det är konstigt att dina läsare ifrågasätter dig, när det inte så längesen stod på bloggen att du inte hade råd med någon lång semester i år? Man kan ju istället fråga hur många dagar du varit i hemmet i sommar? Om du nu har så ont om pengar, hur kan du då betala lunchen för 10 personer? Uppriktigt sagt tror jag ingen bryr sig, men skriv inte om allt då heller? Rätt kul att du påstod att systrarna Graaf var mer kända än fotbollskillarna Hedman och Dalin och att det var Magnus som tog dig för dina kurvors och dina pengar?
Av speciella skäl kommenterar jag aldrig. Men jag har läst läsarens kommentar och håller fullständigt med henne.
För er som inte hänger med, skall jag berätta kortfattad vad läsaren menar.

Många förknippar pengar med makt och det kan uppfattas som sexigt. Är övertygad om att hon inte dragits till Hedman första gången om han inte varit framgångsrik. Vilket ledde till att hon blev försörjd i 10 år.  Se till det nygifta paret Emma & Zäta där Emma lever helt i skuggan av sin man och Elin VVood?
Läsaren menar att pengar är ett lockbete vid första kontakten. Deras liv är uppbyggt av en ANNANS framgång. Sen vid en skilsmässa skall lyxfruarna ha en del av förmögenheten, fastän de kanske inte ens har en egen utbildning?
Ingen låginkomsttagare för Maggan, efter att ha vant sig vid en viss standard med Magnus å Filip är ju ingen "fattiglapp"? För tror ni att Maggan skulle finna Lars städare ifrån Hökarängen, lika attraktiv som sin VD från Skåne?
EN ENDA person skrev att hon tyckte hon hade rätt! Pga. att golddiggers är tabu.

Maggan!
En sak blir jag inte klok på och det är om nu allt är skitsnack, varför ödslar du tid och ork på att försvara dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0