Det skvallras att Maggan Graaf....

väntar barn? Detta är ju inte helt omöjligt? Men om ifall att, så undrar jag om det är väl genomtänkt? Det började med att Katrin Z. skrev på sin blogg att hon hade en väninna som väntade barn o att det inte var officiellt ännu. Eftersom Maggan o Katrin är vänner så började läsarna lägga ihop 1+1.

För min del bryr jag mig inte om vad som står i bloggar utan tänker till istället? Maggan har ätit dietmat för att bli av med en del kilo? Varför i Herrans namn använder hon då lösa tunikor, när hon var så glad att bli av med sin "kagge"? För så populära är inte dessa tunikor? Det är bara en tanke alltså?

Så om det skulle vara att hon väntar smått, så måste man ju medge att hon är utomordentligt duktig på att välja fäder till sina barn? Fast denna gången kan hon inte ha gått efter utseende?

Återkommer när det blir officiellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0