GÄSTBLOGGARE FÖR LETS DANCE!

Så har detta spektaklet börjat igen. När programmet var nytt var det kul att titta på, men nu känns det ganska uttjatat.

Som jag ser det har tittarna redan funnit en ny Willy? Han heter Björn Ranliden. Var det någon som skulle åkt ur igår, så var det han. Han var totalt usel. Läste dock i kvällspressen att han var knäckt av att någon i publiken skrattat åt honom när han började dansa? Det får man dock ta i beräkning när man "blottar" sig för svenska folket. MEN han lyckades klamra sig fast och Denise åkte ut i stället. Rättvist NEJ, men är där något i det programmet som är rättvist? Sedan var jag nästan 100 på att han var en riktig man, men där blev man rejält besviken.

Ta Hannah Graaf t.ex.? Hon gjorde en sådan dålig dans förra veckan. Vet inte om hon hotat med att hoppa av tävlingen för igår fick hon skyhöga poäng för sin insats? Hon var bättre igår, men absolut inte "så mycket bättre" än Alexandra Pascalidou. Hur står d  till med juryn egentligen? Räcker det med en hel del tårar för att få poäng? Alexandra har ju en kropp som är underbar och att hon är vig har hon ju visat, medan Hannahs inte är gjord för dans? Det är nog mest stillbilder som passar på henne? Om Alexandra får vara kvar skall det bli kul att se vem som utvecklas mest.

Frank Andersson var helt suverän! (Det är för honom jag ser på programmet) Så han kan ta hem hela skiten, vilket jag naturligtvis hoppas.

Anders Bagge och Andreas Weise gick också vidare och det med all rätt. Precis som Figge Norling och Alexander Ryback.

Juryn är sig lik förutom porrbruttan, vet inte var de hittat henne? Annars tycker jag juryn är ganska bra. MEN åh vad jag saknar Mari Öhrman.Var det Tony som ville ha bort henne? Något skumt e det i varje fall.

Denna jäkla röstning är så tröttsam? Nu har de tagit efter "Stjärnor på is" så att de två paren som ligger sämst till, skall duellera. Allt för att få in pengar.  De skall suga ut de sista kronorna av folket och det skäms de inte över heller?

En som var skitbra förra veckan var Tina Thörner. Denna veckan passade inte dansen henne så bra, men jag tror hon kan bli en farlig motståndare. När jag läste att hon skulle delta i detta program, tänkte jag: Vad faan? Förlåt, förlåt Tina du bara e kanon. Du vågar vara dig själv och bjuder också på enormt mycket.
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0