GÄSTKRÖNIKÖR FÖR LETS DANCE!

Katastrof att inte Ranelid åkte ut. Vad sa jag? Han blir den nye Villy, Brandeby eller Peppe. Förvånar mig mest över att denna man som är så noga med allting, inte KÄNNER att han är sämst? För det är ju just det han är. Jag hade i varje fall skämts å mina danskollegors vägnar om jag varit i hans kläder? Läste att han gjort narr av juryn när han gått vidare? Sådant spektakel det blev när Hannah Graaf-Karyd pekade finger? Men när Ranelid gör något som också är osportsligt skrivs det inte så mycket? Alltså det är klart godkänt att en känd författare går fram framför juryn och gör en provocerande klackspark, men att Hannah luftade sina lungor går inte ann? Nej gott folk, Lets Dance är förlegat och när Alexandra åkte på den tredje duellen, är det inte lönt att titta på programmet mer. 
Nu kommer alltså den ena efter den andra att åka, för Ranelid skall vara kvar i programmet.Fy f-n!

För övrigt så var Jessica Andersson jätteduktig. Hon strålar och var mycket vacker. Enorm utstrålning den tjejen har.
Frank Andersson gjorde ett bra framträdande. Min kompis ringde (hade inte sett programmet i år) och var helt chockad. Han får min röst ikväll sa han. Brottare har en enorm lätthet i fötterna och det visade han även igår.

Figge Norling, Alexandra och Alexander levererade bra som väntat. Kul att Helena fick vara kvar efter partnerbytet, för det kan inte vara lätt.

Tina Thörner var nog kvällens överraskning när hon framförde sin klart bästa dans i programmet.

Bagge var inte sämst, för han tog mer plats och vad han tidigare visat var på framfart.

FEL,FEL,FEL som Brasse skulle sagt i "Fem myror......", det var inte rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0